marți, 22 ianuarie 2008

Mary Sufleu si ratustele nebune

Azi dimineata Mary se hotari sa fie mai nastrusnica asa ca se pregati pentru un picnic langa lacul ei preferat.Il puse pe Popsiop Strachila sa puna cele necesare si sa il trezeasca si pe Papandache Ciorbila(care se stia pentru lenea lui).Bineinteles ca Papandache Ciorbila facu o imensitate de grimase pana sa se trezeasca,dar Popsiop Strachila ii veni de hac dupa ce aruncase cu o galeata cu apa rece peste fata lui.
In sfarsit,dupa ce toata lumea se trezise Mary a putut pleca spre lac.Au intins patura,au pus mancarea si gata picnicul.Tocmai cand se pregateau sa manance=,niste rate traznite aparusera cine stie de unde pentru a strica distractia.Au venit si au furat toata mancarea lor si au zburat cu ea.Mary Sufleu incepuse sa tipe la ele,dar acele rate nebune nu se mai intorceau.Picnicul era compromis.Dar Popsiop Strachila,intodeauna atent la toate situatiile,scoase din buzunar un platou plin de jeleuri si tarte.Va dati seama de incantarea lui Mary si de uimirea lui Papandache Ciorbila.Pana la urma toate au iesit bine,datorita unui valet atent.:D

P.S:Tin sa mentionez ca Popsiop Strachila avea niste buzunare foarte mari :P

3 comentarii:

Annie spunea...

Ooooo, ai continuat povestea si mie nu mi-ai spus? De-abia acum am vazut.:D

Tare nesuferite sunt unele rate, noroc insa cu valetul asta prevazator. N-are un frate geaman sau un prieten care-i seamana, ca mi-ar prinde tare bine un astfel de valet.;)Sa ma rasfete si pe mine cineva, ca de cand am schimbat "the job place" am inteles cum e sa nu mai ai timp de nimik.:)

Ana St. spunea...

dap...rate nebune :))...si yo as vrea un valet din ala...pacat ca e doar in imaginatia mea

Annie spunea...

Cand continui povestea?